Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Oyunun Eğitsel Değeri

Sosyoloji Divanı , cilt.9, sa.12, ss.171-190, 2021 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

HZ. PEYGAMBER'İN UYGULAMALARI IŞIĞINDA AİLE İÇİ İLETİŞİM VE EMPATİK YAKLAŞIM

Uluslararası Mevlidi Nebi Sempozyumu- Peygamberimiz ve Aile-, İstanbul, Türkiye, 21 Kasım 2019, ss.473-492

İLİTAM ÖĞRENCİ PROFİLİ -İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

ULUSLARARASIYÜKSEK DİN ÖĞRETİMİSEMPOZYUMU(Akademik ve Sosyal Yönleriyle), Malatya, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2019, cilt.2, ss.521-528

GENÇ KUŞAĞI TEHDİT EDEN DİN İSTİSMARI VE ALINMASI GEREKEN EĞİTSEL TEDBİRLER

Uluslararası Mevlidi Nebi Sempozyumu ”Peygamberimiz ve Gençlik”, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.443-461

Kur’ân’da Eleştirel Düşünce Eğitimi - Kavramsal Analiz

İSLÂM DÜŞÜNCESİNDEELEŞTİRİ KÜLTÜRÜve TAHAMMÜL AHLÂKIMilletlerarası Tartışmalı İlmî Toplantı, Muş, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.55-74

FUAT SEZGİN’İN EĞİTİM FELSEFEMİZE IŞIK TUTACAK BAZI TESPİTLERİ

İSLAM VE YORUM III ULUSLARARASI SEMPOZYUM, İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ, Malatya, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, cilt.1, ss.65-77

Kur’an’da Bazı Eğitim Kavramları

Uluslararası İslam Eğitimi Kongresi 2019, Malatya, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2019, cilt.1, ss.423-441

İSLAM VE YORUM İLİŞKİSİNİN PEDAGOJİK YORUMU

İSLAM VE YORUM III. CİLTTemel Tartışmalar, İmkânlar ve Sorunlar, Malatya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2018, cilt.3, ss.445-456

Cami Merkezli Din Hizmetlerinde Cemaatin Temel Beklentileri ve Bu Beklentileri Karşılamada Empatik İletişimin Etkisi

Uluslararası Cami Sempozyumu Sosyo Kültürel Açıdan, Malatya, Türkiye, 8 - 09 Ekim 2018, cilt.2, ss.295-308

Medreseden İmam Hatip’e: Manipülatif ”Dini” Oluşumlar Karşısında Programlı Din Öğretiminin Misyonu

Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Uluslararası Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.187-204

İslam Dini Bağlamında Sosyal Sermaye ve Din

ÜNİDAP ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA KONFERANSI, Muş, Türkiye, 28 Eylül 2016, cilt.1, ss.393-407

Kur’an Kıssalarındaki Rol Modellerin Eğitsel Değeri

Uluslararası Kişilik ve Karakterİnşâsında Dinin Yeri Sempozyumu, 10-12 Haziran 2016, Ordu 1 (2016): 183-203., Ordu, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2016, cilt.1, ss.183-203

Kitap & Kitap Bölümleri

Toplumsal Güven Düzeyinin Bir İfadesi Olarak Sosyal Sermaye ve Din

İslam ve Toplumsal Güven, Yusuf Batar; Veysel Özdemir; Mustafa Bozkurt; Aykut Küçükparmak, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınları, Malatya, ss.2-195, 2021

Din Eğitiminde Duyuşsal Boyut

Ensar Neşriyat, İstanbul, 2020

İstanbul Sözleşmesinin Uzak Hedefleri

İstanbul Sözleşmesi-Disiplinlerarası Bir Soruşturma, Mahsum Aytepe, Editör, Tire Kitap, İstanbul, ss.367-382, 2020

Afetlerin Öğreticiliğ veya Musibetlerin Nasihati

Afet İlmihali, Mehmet Birsin, Yusuf Batar, Sekan Demir, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.215-225, 2020

Genç Kuşağı Tehdit Eden Din İsitismarı ve Alınması Gereken Eğitsel Tedbirler

Gençliğin Korunması Bağlamında Din İstismarıyla Mücadele, Bünyamin Kahraman, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı, Ankara, ss.133-150, 2020

Kur’ân’da Eleştirel Düşünce Eğitimi - Kavramsal Analiz

İslâm Düşüncesinde Eleştiri Kültürü ve Tahammül Ahlâkı, Dr. Öğr. Üyesi Mahsum AYTEPE Dr. Öğr. Üyesi Teceli KARASU, Editör, Ensar Neşriyat Tic. A.Ş, İstanbul, ss.407-425, 2019

Kur’ân’ın (Mümin) Kişilik ve Karakter İnşasındaki Metodolojisi

ULUSLARARASI KİŞİLİK VEKARAKTER İNŞÂSINDA DİNİN YERİSEMPOZYUMU-I, Yavuz ÜnalŞevket PekdemirYusuf Bahri GündoğduOrhan İyibilginSait Kar, Editör, Ordu İlahiyat Vakfı Yayınları, Ordu, ss.261-268, 2017

Empatik Din Eğitimi

Elips Yayınları, 2011

Metrikler

Yayın

33

Proje

3