SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAŞMA: “NUSRET” ve “CZN BURAK”ÖRNEKLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ


BABACAN Z., ÇEKİÇ AKYOL A.

DİJİTALLEŞEN EVRENDEN DEĞİŞEN DÜNYAYA, REZAL KOÇ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.71-89, 2020

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: EĞİTİM YAYINEVİ
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Sayfa Sayıları: ss.71-89
  • Editörler: REZAL KOÇ, Editör
  • İnönü Üniversitesi Adresli: Evet