B. DOĞAN, "Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri," Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , vol.1, no.1, pp.20-33, 2013
DOĞAN, B. 2013. Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri. Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , vol.1, no.1 , 20-33.
DOĞAN, B., (2013). Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri. Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , vol.1, no.1, 20-33.
DOĞAN, BAHAR. "Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri," Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , vol.1, no.1, 20-33, 2013
DOĞAN, BAHAR D. . "Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri." Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , vol.1, no.1, pp.20-33, 2013
DOĞAN, B. (2013) . "Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri." Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları , vol.1, no.1, pp.20-33.
@article{article, author={BAHAR DOĞAN KAHTALI}, title={Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri}, journal={Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları}, year=2013, pages={20-33} }