Ö. KILINÇ And A. ARICI, "Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.58, pp.201-240, 2020
KILINÇ, Ö. And ARICI, A. 2020. Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.58 , 201-240.
KILINÇ, Ö., & ARICI, A., (2020). Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.58, 201-240.
KILINÇ, ÖZGÜR, And ALİ ARICI. "Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.58, 201-240, 2020
KILINÇ, ÖZGÜR And ARICI, ALİ. "Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.58, pp.201-240, 2020
KILINÇ, Ö. And ARICI, A. (2020) . "Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.58, pp.201-240.
@article{article, author={ÖZGÜR KILINÇ And author={ALİ ARICI}, title={Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma}, journal={CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES}, year=2020, pages={201-240} }