M. AKYOL And Y. KURUCA, "Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı," AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , vol.6, no.1, pp.64-92, 2015
AKYOL, M. And KURUCA, Y. 2015. Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı. AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , vol.6, no.1 , 64-92.
AKYOL, M., & KURUCA, Y., (2015). Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı. AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , vol.6, no.1, 64-92.
AKYOL, MEVLÜT, And YASEMİN KURUCA. "Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı," AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , vol.6, no.1, 64-92, 2015
AKYOL, MEVLÜT And KURUCA, YASEMİN. "Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı." AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , vol.6, no.1, pp.64-92, 2015
AKYOL, M. And KURUCA, Y. (2015) . "Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı." AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , vol.6, no.1, pp.64-92.
@article{article, author={MEVLÜT AKYOL And author={YASEMİN KURUCA}, title={Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı}, journal={AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES}, year=2015, pages={64-92} }