T. Koğu And A. KIŞ, "Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları," İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.5, pp.1-15, 2016
Koğu, T. And KIŞ, A. 2016. Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.5 , 1-15.
Koğu, T., & KIŞ, A., (2016). Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.5, 1-15.
Koğu, Tahir, And ALİ KIŞ. "Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları," İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.5, 1-15, 2016
Koğu, Tahir And KIŞ, ALİ. "Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları." İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.5, pp.1-15, 2016
Koğu, T. And KIŞ, A. (2016) . "Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları." İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.5, pp.1-15.
@article{article, author={Tahir Koğu And author={ALİ KIŞ}, title={Ders Denetiminde Öğretmenlerin Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Müdür Algıları}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={1-15} }