K. DURUHAN Et Al. , "Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3, pp.59-78, 2013
DURUHAN, K. Et Al. 2013. Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3 , 59-78.
DURUHAN, K., GÜRBÜZTÜRK, O., ŞAN, İ., & PEPELER, E., (2013). Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3, 59-78.
DURUHAN, KEMAL Et Al. "Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3, 59-78, 2013
DURUHAN, KEMAL Et Al. "Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3, pp.59-78, 2013
DURUHAN, K. Et Al. (2013) . "Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.3, pp.59-78.
@article{article, author={KEMAL DURUHAN Et Al. }, title={Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={59-78} }