N. DERİN, "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, 2013
DERİN, N. 2013. Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2 .
DERİN, N., (2013). Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2.
DERİN, NESLİHAN. "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, 2013
DERİN, NESLİHAN. "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2, 2013
DERİN, N. (2013) . "Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.2.
@article{article, author={NESLİHAN DERİN}, title={Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Göstergesi Olan Hasta Memnuniyetine Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2013}