A. ÇEKİÇ AKYOL And E. Göktaş, "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , Malatya, Turkey, pp.1367-1382, 2019
ÇEKİÇ AKYOL, A. And Göktaş, E. 2019. TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , (Malatya, Turkey), 1367-1382.
ÇEKİÇ AKYOL, A., & Göktaş, E., (2019). TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA . 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi (pp.1367-1382). Malatya, Turkey
ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA, And Emre Göktaş. "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Turkey, 2019
ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA Ç. And Göktaş, Emre. "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , Malatya, Turkey, pp.1367-1382, 2019
ÇEKİÇ AKYOL, A. And Göktaş, E. (2019) . "TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , Malatya, Turkey, pp.1367-1382.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYÇA ÇEKİÇ AKYOL And author={Emre Göktaş}, title={TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, congress name={1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi}, city={Malatya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1367-1382} }