M. A. Bal And A. ÇEKİÇ AKYOL, "TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ," In Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.38-74.
Bal, M. A. And ÇEKİÇ AKYOL, A. TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ. 2022. In Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları , Eğitim Yayınevi, Konya, 38-74.
Bal, M. A., & ÇEKİÇ AKYOL, A., (2022). TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ. Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları (pp.38-74), Konya: Eğitim Yayınevi.
Bal, Muhammed, And AYÇA ÇEKİÇ AKYOL. "TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ." In Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları , 38-74. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022
Bal, Muhammed A. And ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA Ç. . "TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ." Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.38-74.
Bal, M. A. And ÇEKİÇ AKYOL, A. (2022) "TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ", Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Muhammed Ali Bal And author ={AYÇA ÇEKİÇ AKYOL}, chaptertitle={TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ}, booktitle={ Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }