U. E. ÖNAL And Ö. KILINÇ, "Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme," Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi , İstanbul, Turkey, 2022
ÖNAL, U. E. And KILINÇ, Ö. 2022. Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme. Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi , (İstanbul, Turkey).
ÖNAL, U. E., & KILINÇ, Ö., (2022). Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme . Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi, İstanbul, Turkey
ÖNAL, UMUR, And ÖZGÜR KILINÇ. "Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme," Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 2022
ÖNAL, UMUR E. And KILINÇ, ÖZGÜR. "Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme." Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi , İstanbul, Turkey, 2022
ÖNAL, U. E. And KILINÇ, Ö. (2022) . "Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme." Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={UMUR EMRE ÖNAL And author={ÖZGÜR KILINÇ}, title={Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme}, congress name={Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2022}}