Ö. KILINÇ, "Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması," E-Journal of Yaşar University , vol.10, no.37, 2015
KILINÇ, Ö. 2015. Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması. E-Journal of Yaşar University , vol.10, no.37 .
KILINÇ, Ö., (2015). Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması. E-Journal of Yaşar University , vol.10, no.37.
KILINÇ, ÖZGÜR. "Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması," E-Journal of Yaşar University , vol.10, no.37, 2015
KILINÇ, ÖZGÜR. "Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması." E-Journal of Yaşar University , vol.10, no.37, 2015
KILINÇ, Ö. (2015) . "Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması." E-Journal of Yaşar University , vol.10, no.37.
@article{article, author={ÖZGÜR KILINÇ}, title={Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması}, journal={E-Journal of Yaşar University}, year=2015}