Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Effie Altın Kategorisinde Ödül Kazanan Markaların Reklamlarına Yönelik YouTube Yorumları

2. Uluslararası Kültür Sanat ve İletişim Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.60-61

Halkla İlişkiler Çerçevesinde Sosyal Girişimcilik Uygulamaları

Entrepreneurship in a Globalized World Congress 2023, Türkiye, 09 Haziran 2023

Halkla İlişkiler Ajanslarının Twitter Kullanımları

3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2023

Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme

Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022

Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021

Kriz İletişimi Makalelerine Yönelik Bir Değerlendirme

8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.132

Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Sosyal Medya

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2020, ss.406-415

Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri

17th International Communication in the Millennium Symposium, 5 - 06 Kasım 2020, ss.141-150

Sağlık İletişiminde Ünlüler

2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2020, ss.145-147

Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1527-1538

Halkla İlişkilerde Yaratıcı Öz-Yeterlik ve İş Tatmini: Uygulayıcılara Yönelik Bir Değerlendirme

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1308-1317

Kurumların Yıllık Raporlarında Sosyal Sorumluluk Açıklamaları: Sektörel Bir Analiz

Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018

Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018

Başkanlık düellosunda kinesics yarış Clinton vs Trump

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES, 3 - 05 Kasım 2016

Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices

International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014

HALAL TOURISM

Conference of the International Journal Of Arts & Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, cilt.7, ss.183

A Review of Turkey's New Metropolitan Municipality Law in Terms of Subsidiarity Principle

International Journal of Arts and Sciences Conference, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, ss.173-180

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medyada Halkla İlişkiler Yönetimi

Sosyal Medya Uygulama Alanları, Uçar, H. ve Uğurhan, Y. Z., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.140-181, 2023

Kişilerarası İletişimde Emoji Kullanımı

İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Şener, Ç. B., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-68, 2023

Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü

Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları, Şener, Ç. B. ve Yılmaz, N., Editör, Nobel, Ankara, ss.61-85, 2023

Teknolojik Determinizm: Halkla İlişkiler Çerçevesinde Yapay Zekâ ve Metaverse

Teknolojik Determinizm: Geleceğe Bakış ve Çok Boyutlu Analiz, Demirel, E. T., Editör, Nobel, Ankara, ss.41-66, 2023

Sosyal Medya ve Dijital Okuryazarlık

Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.60-87, 2023

Halkla İlişkilerde Değerlendirme

Halkla İlişkiler Yönetimi, Tokgöz, N., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.187-216, 2023

İlişkisel Pazarlama ve Sosyal Medya

Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, N. ve Şener, Ç. B., Editör, Nobel, Ankara, ss.97-117, 2023

Etkinlik Yönetiminde Sosyal Medya

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Y. Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.127-146, 2022

Halkla İlişkiler Teorileri ve Entelektüel Sermaye

İletişim ve Medya Çalışmaları, Çalışkan Sadık ve Aycan Ersin, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-231, 2022

Lüks Markaların Instagram Kullanımları

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç-Akyol Ayça ve Akyol Mevlüt, Editör, Nobel, Ankara, ss.123-145, 2022

Media Visibility in the Context of Storytelling: Research on Star Wars

The Light and Dark Sides of Star Wars, S. Serhat Serter, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.213-230, 2021

Görsel Kültür ve Halkla İlişkiler Araçları Tasarımı

Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner-Koçak, Pınar, Editör, LİTERATÜRK, ss.115-138, 2021

Halkla İlişkiler Uygulama Alanlarında Dijitalleşme

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.193-211, 2021

Pandemi Döneminde Risk İletişimi: Dünya Sağlık Örgütünün Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları , M. Akyol,B. Öztürk, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-26, 2021

Geleneksel Halkla İlişkilerden Dijital Halkla İlişkilere Geçiş

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.37-57, 2021

Kurumsal İletişim Açısından İtibar Yönetimi

Kurumsal İletişim Araştırmaları, L. Özkoçak, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-241, 2021

Dijitalleşme ve Sosyal Medya

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.85-107, 2021

Finansal Hizmetlerde Dijitalleşen Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İ. Alkara, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.53-85, 2020

Halkla İlişkilerde Sorun Yönetimi

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler: Yeniden, Özkoçak, L. , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-147, 2020

Kurumsal İletişimde İmaj Yönetimi

Kurumsal İletişimin El Kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.259-296, 2020

Sağlık Kurumlarında Dijital Halkla İlişkiler: Özel Hastanelerin Sosyal Ağ Kullanımı

Dijital Düzlemde İletişim, Koç, R., Editör, Eğitim Yayınevi, ss.125-152, 2020

Halkla İlişkilerde Deneysel Araştırma Tasarımı

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener, G. ve Yıldız, S., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-236, 2019

Metrikler

Yayın

68

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları